Scheiding

Advocaat B Blom heeft mij een aantal jaar bijgestaan in een scheiding procedure met Ots.
Met resultaat dat ik uiteindelijk alles heb gewonnen, en het nu ook achter me kan laten. Heeft altijd snel gehandeld en mij erg goed geholpen. Mocht ik weer gaan scheiden neem ik haar zeker weer!! 😉 liefs